Inför flygresan

yestelle.blogg.se
 

 
Jag har en del saker jag alltid brukar ta med mig när jag ska ut och flyga, självklart ska dessa saker med även på den här resan! Jag tänkte att det kunde vara kul för er att se, och kanske kan ni få lite tips också! Det jag packar ner i väskan inför den här resan är: Min ihone, på flygplansläge så klart! Mina älskade beats wireless som låter mig vrida och vända på mig hur mycket som helst utan att man blir helt intrasslad i massa kablar, en kudde & sovmask för att få min skönhetssömn & vara utvilad inför ankomsten. Jag tar också med en facemist från body shop, tillräckligt liten för att kunna tas med in på planet och tack vare den torkar man inte ut helt! Till sist men inte minst packar jag en tandborste, för att hålla mig fresh n' clean! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback