Webbdesign- Confidentsmile

 
Nu är hemsidan klar. Till och från, på skolkvällar och under helgerna har jag berättat om hur jag suttit och jobbat. Nu är jag i princip äntligen klar och redo att visa er vad jag faktiskt pysslat med. 
 
Jag har gjort ett webbdesignerjobb för hemsidan www.confidentsmile.seJag har suttit kodat, klippt och klistrat, jobbat med en hel del bilder och texter för att få sidan att uppfylla alla önskemål från företaget så att de idag ska kunna öppna upp för allmänheten. Det har varit ett väldigt spännande arbete, men det är ändå skönt att det är klart nu när skolan börjar dra igång på riktigt. Jag tackar confidentsmile för samabretet & hälsar er läsare välkomna in på sidan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback