Tjejkväll

Kvällen spenderades med fem av mina tjejkompisar. Vi gjorde kvällen till en riktig standardkväll, med först en runda till ica där hälften köpte godis och resten frukt. Personligen tycker jag att godis är en stor besvikelse så jag var en av den andra delen av störigt nyttiga människor, haha!
 
Efter det åkte vi hem och försökte välja film vilket var lättare sagt än gjort. Det slutade med att vi såg chooby doo & spykids 2. I för sig somnade alla utom jag under halva sista delen av spykids, tur att man har mer sociala vänner på mobilen då! Hur som helst var det ändå mysigt att bara ta det lugnt såhär i början av helgen och nu ska jag ta bort sminket, dra på mig pjamasshortsen och hoppa ner i sängen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback