Ta från dom rika & ge till dom fattiga

Jag älskar goda gärningar, att kunna göra någon annan glad är bland det bästa som finns. En sak jag brukar försöka att göra lite då och då är att gå igenom min garderob och se om det finns något att skänka bort. Det brukar alltid bli en hel del grejer av antingen plagg som blivit för små sen förra rensningen eller kläder som bara ligger och samlar damm. Jag måste ju ändå se till att översvämningen i garderoben dämpas lite mellan shoppingturerna hur som helst. Vad gör ni av kläder/ saker som ni vuxit ur eller tröttnat på?
 
 
 


Postat av: Sofia- En blogg om ridning

Bra tips! Jag bukar ge mina kläder till min lillasyster, hihi!

2013-09-05 @ 09:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback