Det bästa sättet att starta dagen

 
... är med en häärlig frukost. Och en lång sovmorgon. Tack vare min spanskalärare börjar jag idag inte förrän 10 över 10 och gu så skönt det känns! Det firade jag med att vakna tjugo över sex, tack för det kroppen.. 
 
Men tack vare att jag vaknade så tidigt har jag hunnit göra massvis med grejer! Jag satt och mumsade på min frukost extra länge framför vakna med NRJ och firade min sovmorgon med en hemmagjord smoothie, städade klart på min våning, har planerat inför en total makeover i sovrummet, fixat mig, jobbat med hemsidan och redigerat massvis med bilder. Med andra ord ligger jag inte på latsidan. Nu ska jag bara dra på mig träningskläderna, sen bär det av mot skolan. Ha en underbar dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback