Nu är det höst på riktigt

 
Här i Umeå har det riktiga höstvädret kommit, vilket innebär att det är extremt svårt att klä sig rätt. Ena sekunden är det spöregn, snö (jo det har redan snöat här) och flera minus och fem minuter efter skiner solen och värmer upp allt. Egentligen ska man inte klaga, jo visst är det kallt och regn är inget man vill ha exakt hela tiden, men tänk vad mysigt det är nu. Träden är färgade av lövens varma färger, vi har alla en ursäkt att sätta oss i soffan i myskläder med varm choklad och se på massa film när regnet öser ner och alla underbara höstkläder! I kind of like the sweather weather även om jag klagar en massa (jag är ju trots allt svensk), vad säger ni läsare, är hösten er årstid?


Postat av: Anonym

Jag älskar hösten!

2013-10-10 @ 21:19:36
Postat av: Amandacatrin

Jag tycker att hösten är jättemysig! Det har dock inte snöat eller regnat speciellt mycket i Jönköping där jag bor, utan har varit varmt och skönt! :)

Svar: Gu vad skönt! Det är som då hösten är som härligast!
yestelle.blogg.se

2013-10-10 @ 22:32:16
URL: http://amandacatrin.se
Postat av: Josefine Anerland

Åh älskar höst, så vackert!

Svar: Jag kan bara hålla med!
yestelle.blogg.se

2013-10-11 @ 10:52:53
URL: http://josefineanerland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback