Jag har en hemlighet att berätta

Ssh, berätta inte för någon, ni är dom första som får veta.
 
Nu är det bestämt. Den 25 oktober åker jag och familjen till (trumvirvel) Turkiet! Jo det är sant, vi var där i somras också men det gör mig inget för den verkliga "heligheten" är att: Min älskade pojkvän ska följa med! Gissa hur glad jag är just nu! En hel vecka i solen tillsammans med min gullis, haha! Vi ska bo på ett hotell som ligger precis vid havet i Alanya, så om ni har varit där får ni jättegärna komma med lite förslag på saker att göra där. Dock är jag inte oroad att vi kommer få det långtråkigt, haha ^^


Postat av: felicia

åh vad härligt :D

Svar: Ja jag är så extremt taggad!!
yestelle.blogg.se

2013-10-12 @ 19:21:54
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se
Postat av: Linda Jungarå

Härligt :D!

Svar: Oh yes!
yestelle.blogg.se

2013-10-13 @ 12:10:44
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback