Glossybox: september 2013

 
Igår öppnade jag min första glossybox, alltså septemberboxen. Temat var "Beauty that Matters" och vad jag förstår ska produkterna komma från företag som är " socialt ansvarstagande", vad de nu menar med det. Hur som helst tror jag att flera av produkterna kommer komma till andvändning, även om det inte var världens roligaste saker. 
 
Boxen inehåller:
2 filmer, WELEDA Millet Nourishing Shampoo, BelláPierre Cosmetics Mineral Shimmer Powder, Trind Nail Balsam, Balance Me Shine On Tinted Lip Salve, Super Soft Beige, (nylansering), L’Occitane Almond Shower Oil och en fräsig ögonmask från glossybox egna märke (är ej med på bilden).
 
Mitt omdöme: 
Ska jag vara helt ärlig är jag lite besviken, boxen känns liksom lite tom, produkterna är väldigt små och inte heller "super spännande". Men som sagt, både nagelobalsamet, oljan och läppbalsamet lär användas i varje fall. Hoppas på bättre lycka nästa box!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback