Det där med esteter

Esteter, vad är det egetligen? 
För mig ser en sån människa ungefär ut så här: Dr.martens, stora brillor, Höga jeansbyxor, overzise, vintage, konken, mycket tryck, långkjolar. Börjar ni få en bild framför er? Jag vet inte hur det är där du bor, men för mig är inte det estetiska så unikt längre. Dock bor jag i den förmodligen mest estettäta staden i Sverige, Umeå. Jag tycker verkligen att dom är jättegulliga allihopa, så missförstå mig rätt men jag vill bara säga till dom att sluta klaga på de "vanliga". Jo många av "standardmänniskorna" äger säkert ett plagg med något märke som man betalat alldeles för mycket för, men esteternas urban outfittersbrallor är inte billiga dom heller. Så hatea inte på dom som inte är som er bara för att ni kan och det vill jag säga till båda hållen. Allt jag ber om är att slippa höra esteternas tjat på "standarden", för faktum är att det är de estetiska som klagar mest för tillfället...
 
 
 
Inlägget ska läsas med kärlek! Faktum är att större delen av mina vänner är sjukt estetiska och helt underbara! No hate ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback