Pluggtips: mimersbrunn

Nu kommer ett kanske sjukt tråkigt, men väldigt användbart tips från mig till er. Dom flesta av mina underbara läsare går, precis som jag i skolan. Därför tänkte jag ge er ett litet råd som kan hjälpa och underlätta dom jobbiga pluggtimmarna. Det är en sida som heter mimersbrunn.seFör helt ärligt talat sitter jag inte och läser dom sjuttioelva sidorna som man ska innan ett prov, det är inte så jag får mina A:n. Sorry guys, men jag gillar dom enkla vägarna, jag vill faktikt ha ett liv också ^^
 
 
Mimers brunn/ önskebrunn klockan är tjogo över elva & jag har skola imorn, wtf. Klaga inte på min lite för tidiga natthumor och kärlek till Patrik stjärna ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback