Finns det fler som jag?

Har fått några förfrågningar av läsare om att jag borde ha "outfitbilder" Känns stört konstigt att fota mig själv för att ni ska få se vad jag har på mig men om det är vad ni vill ha så självklar kan ni få några sånna inlägg ibland och vad vet jag, det kanske är jättekul så varsogod. Känner mig extra generös idag så ni får en bild med tre jag på samma bild. ^^
 
Tröja: Bangkok ❘ Shorts: Avklippta jeans från JC ❘ Klocka: Regal


Postat av: November

hahaha due inte ensam om att tycka att det känns skumt att ta outfit-bilder xD jag brukar sj aldrig göra det o kmr nog aldrig göra det om det inte är ngt man måste visa för att lärarna ska förstå xD

svar: nice hahaha, fast du har blont hår så det är lättare att hitta ngn som passar, antar jag :o

2013-05-29 @ 19:27:45
URL: http://therevolution.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback