Turkiet nästa

 
Snart bär det av, både hotell och biljetter är bokade & det är dags att börja räkna ner till den 3/7 då vi åker iväg mot Alanya för sol, bad och shopping. Även om det är nionde (ja min familj har svårt för förändring & nya saker) gången vi åker till turkiet så känns det spännande och hur kul som helst! Jag är alldeles för rastlös för att orka ligga stilla och steka en hel vecka, så jag kommer troligtvis mest befinna mig ute på vägarna, göra staden osäker och få alla turkar att gråta på grund av min skoningslösa prutning, haha. Bilderna är från we ♡ it
 
Men är det någon av er där ute som har lite tips på ställen att besöka och saker att göra så uppskattas det nå sjukt!?


Postat av: Alice

sv: åhhh vad roligt att åka utomlands!! avis!
en mobil :DDDDDDD höhööh

2013-06-18 @ 18:53:33
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback