Tantgöra, tvätt & annat som man blir sur av att göra

 
Efter att ha hjälpt min lilla mammi att sortera tvätt & stryka grejer i nästan en timma har jag tagit en välförtjänt paus med hemmagjord rabarberkräm ♡ Även om det alltid är roligt att hjälpa till kanske det inte har varit det roligaste jag gjort att städa tvättrummet. Jag har i alla fall kommit fram till några saker: 
 
1. Köp aldrig svarta sockar, dom bara ändrar nyans och blir sjukt svåra att sortera.
 
2. Investera i en såndär ångstrykjärnsgrej som dom säljer på tv-shop, så slipper man bli arg på det dumma strykjärnet!
 
3. Sno Franks klädvikarmojäng, det är onödigt att vika saker när det ändå ser ut som jag vet inte vad när jag viker ihop tröjor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback