Sista skoldagen

 
Just nu befinner jag mig i skolan & sitter förmodligen och smågråter mig igenom den sista spanskalektionen. Och innan någon frågar så nej. Det är inte för att jag kommer sakna dom förevigt långa 80 minuters sjuka lektioner som har fått mig att på riktigt gråta två gånger pga. extremtråkighet, hunger, lidan och sjukligt mycket gramatikpratande...
 
Men snart är det över för gott, och som jag lidit och jobbat har jag till & med lyckats kamma ihop ett A så det är värt att kämpa på, jag har inte gjort det i onödan i alla fall ^^


Postat av: Ellinor

SV: hahah jaoo vi har de på skolan hahha ^^

ÅÅh men så kul o höra! :D <3

2013-06-03 @ 16:56:03
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback