Kompledig

 
En ny härlig dag har just börjat för min del och just nu sitter jag och knaprar på min frukost. Idag är jag kompledig för att ha varit ute i skuleskogen och paddlat i regnet mitt i höstkylan förra året och är därför helt klart värd den här dagen.
 
Jag har nyss avslutat ett samtal med min fina pojkvän och nu är det dags att tvätta lillvovven innan jag ska iväg och spela brännboll med klassen. Eller spela och spela... Jag kommer troligtvis mest springa runt i cirklar, peta på folk och fota haha. Tur att min klass är van med mig ^^


Postat av: Emma

Gud vilken fin bild! Har du tagit den? :)

Sv: Ja ellerhur?!? Jag hade önskat att jag var där som stylist men jag blev stylad istället :)

Svar: Jodå såklart jag har!
Fotade den med min canon eos 600d ^^
yestelle.blogg.se

2013-06-04 @ 14:26:45
URL: http://www.emmajohnsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback