I've been missing you

Jag har varit borta från bloggen ett tag, mycket har hänt under dom senaste dagarna. Jag har fått uppleva massa härliga saker och en del mindre underbara, som dock lett till något ännu bättre. Hur som helst är jag tillbaka i bloggen nu och håller på att förbereda några tidsinställda inlägg inför turkietresan som börjar på onsdag. Jag har tänkt ta med mig datorn, jag måste ändå ladda över massa bilder till den eftersom kameran alltid ska blir full över en dag.. .
 
Därför kommer jag förhoppningsvis kunna blogga därifrån, om jag får tid. Men bloggen ska inte behöva lida, därför kommer det dyka upp lite tidsinställda designtips, quotes, vardag osv. Hoppas ni har det bra & sov gott ikväll ♡
 
Bild från we ♡ it
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback