Godis för 700 kr

Årets klassens dag på nydala kan beskrivas med orden: Kallt, duggregn, åska, bad, fiskmåsar, broccoli och sjuuuukt med godis. 
 
Eftersom vi inte är några fancy pancy fotbollsklassare i 9A är vår klasskassa inte direkt den största och därför blev det mitt, Vikors och Antons uppdrag att åka till Coop och handla upp våra 900kr som vi hade kvar. Efter att ha tryckt in mig i en såndär shoppingvagn som ser ut som en bil började vår 1,5 timmars långa shoppingrunda. Vi sprang runt och plockade allt gott vi såg, förde allmänt oväsen och gjorde affären till en osäker plats, haha. 
 
Även om våra klasskompisar var en aning grumpy på att vi varit och haft the time of our life på coop medans dom fick stå vid Nydala och kolla på fiskmåsarna, uppskattades våra köp & försvann snabbt.
 
 
Tyvärr var kameran urladdad när jag åkte, så därför blir det en arkivbild istället ^


Postat av: Gabbi

Hej bruden,

Vore galet om du kunde rösta på Solna fältritt klubb till pengarna som Svenska spel lottar ut.

Mer instruktioner finns på min blogg!

http://puzllo.blogg.se/2013/june/rosta.html#comment

TILLSAMMANS SÄTTER VI HÄST PÅ KARTAN

2013-06-10 @ 23:00:19
URL: http://puzllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback