Glad midsommar

God morgon och glad midsommar till alla fina! 
Hoppas ni har sovit gott och är riktigt taggade på att fira sommaren och äta godsaker hela dagen! Det är i alla fall jag. Just nu sitter jag och har lite panik över vad jag ska ha på mig, haha. Vilket problem... Som tur är har vi riktigt fint väder för första gången på typ två veckor här i norr, men det är fortfarande inte så att man steks när man går ut direkt & därför vet jag inte vad man borde ha på sig om man är en frusen människa som jag. Ska försöka att inte köra på dunjacka som jag hade igår i alla fall ^^

 
 


Postat av: Carro

Så vacker du är! :)

Svar: Aw nu blir jag lite rörd här borta, tack så mycket!
yestelle.blogg.se

2013-06-22 @ 19:58:24
URL: http://carolinajohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback