En ny upplevelse

 
En glad och nervös Estelle efter att ha trotsat fjärilarna i magen & klarat av en körning utan att dö ^^

Idag hade jag min första moppekörning och jag ska erkänna att jag var en aning (eh vadå livrädd) nervös hela gårdagen. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle dö, men jag menar... Det skulle ju inte vara omöjlogt för mig att  lyckads köra ner i ett dike eller krocka i gammal gubbe på något övergångställe.
 
Som tur var gick det faktiskt riktigt bra! När jag väl vaknade i morse var det inte så hemskt, får tacka pojkvännen för att han satt och lugnade ner mig i drygt en halvtimme när jag panikade igår, heh. Det gick till och med så bra att köra att min lärare lät mig köra lite ute i stan oxå! Nu längtar jag bara tills jag får mitt kort ^^
 


Postat av: Sofia

sv; åh vad kul! lät som att det gick bra iallafall!!
Ja själv gick det ändå ganska bra! Kram!

2013-06-14 @ 15:10:34
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback