En ny titel

Från och med idag är jag inte bara lilla fröken Estelle. Klockan 08.30 ställdes jag inför ett prov som skulle komma att förändra min tillvaro för alltid. Jag sattes in i ett litet rum och antog utmaningen, även om det skulle bli svårt och mycket stod på spel. Fyrtio sju minuter senare kom avgörandet, det var nu det skulle bära eller brista. Jag hade aldrig varit så nervös i hela mitt sextonåriga liv. 
 
Ja jag kanske fick det där och låta extremt mycket mer spännande än vad det igentligen var, men jag klev i alla fall ut ur provrummet på trafikverket med ett litet papper som säger att jag härmed kan kallas för förare, eller mopedist. Ärligt talat kändes det som om mitt liv stod på spel när jag tryckte på avsluta-provet-knappen, men nu är det över, äntligen. Så nu får ni se till och passa er för mig när vi möts på vägarna ^^
 
 
Oh so happy  ^^
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback