Då syns vi på vägarna

Så hade man gjort klart sin sista körning. Måste tillägna lite extra cred till min fantastiska körlärare som har hjälpt och stöttat mig nå sjukt på vägarna. Jag önskar att alla lärare var så drivna och positiva som Patrik i skolan också. Om alla skulle vara så skulle skolan vara mycket enklare, roligare och man skulle alltid känna sig duktig och stabil i det man gör. Men så är det ju inte direkt, vissa passar väll bättre och andra sämre i det yrke dom valt. Nu är det bara att råplugga tills nästa torsdag när jag ska göra provet ^^


Postat av: linn

fiin du är! :D

sv: åhhh tack! jag fotar med min Nikon D3100 och ja jag kan rekomendera den, men D3200 (D3100's ''storasyster'') skulle jag nog rekomendera ännu mer! :)

2013-06-20 @ 17:38:22
URL: http://linnffotar.blogg.se
Postat av: Ida ♥

Sv: Tack snälla!! det kommer ifrån Bik Bok! :D kram

2013-06-20 @ 22:18:24
URL: http://photobylove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback