Youtube eller videofyme

Nu är tiden kommen, jag har bestämt mig för att börja göra lite videoinlägg här på bloggen. Jag har en hel del filmer jag vill visa, men det finns ett problem. Ska jag lägga ut filmerna på youtube (vilket känns lite läskigt) eller videofy me (som känns lite b)? Jag vill jättegärna höra vad ni läsare tycker, det är ju ändå ni som ska se på videorna. 
 
Jag har i alla fall gjort lite egen research och här kommer skälen till vad som är bra och vad som är dåligt med vardera:
 
Youtube
+ Bra kvalitet
+ Lite/ingen reklam
- Svårare/ tar längre tid att ladda upp
 
Videofyme
+ Enkelt att ladda upp från mobilen
+ Man tjänar pengar på det (i för sig har det inte jättestor betydelse för mig, men det är ju inte ett minus i alla fall)
- Sämre kvalité
- Långa reklamer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback