World War Z

Igår var jag och min fina pojkvän ute på stan och vandrade runt när det plötsligt slog oss hur länge sen det var vi gick på bio. Därför spontanbestämde vi oss vid halv tio att gå in på biosalongen och köpa två biljetter till första bästa film som såg bra ut. Det blev inte sämre än premiären av world war z.
 
Efter flera kvävda skrik och tillhoppningar (finns det ordet?) från min sida var zombiefilmen över och vi kunde lugnt vandra ut i kvällsvärmen. Jag kan varna mina räddaste läsare för många jump scenes och en hel del spänning. Men filmen vara faktiskt riktigt bra, även om zombiefilmer har en tendens att alltid vara väldigt lika lyckades den här filmen faktiskt skilja sig från mängden.
 


Postat av: hannah

svar: tack så mycket, följer dig med nu! xx

2013-07-13 @ 13:51:26
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback