So much to do

Godmorgon alla fina!
 
Jag antar att det kanske är nu man ska  be om ursäkt för att jag inte bloggat mycket på sista tiden, men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har så himla mycket att göra och det känns som om tiden bara springer förbi. Jag har mer än 3 filmer som ska redigeras, datorn måste tömmas (eftersom den är helt full och inte får plats med en enda till bild?!), jag ska städa ut ett hus & översätta en instruktionsbok till pappas företag, planera inför nolia och så är det ju inte helt fel att hinna umgås med sina vänner nu när solen faktiskt vågat sig fram. Även om det här sommarlovet känts väldigt långt, tack vare alla roliga grejer vi gjort käns det inte som att jag är redo för skola än. Fast i för sig är det ju tack och lov mer än tre veckor kvar, så nu ska jag se till att göra dom perfekta! ^^
 
 


Postat av: Elin

Annaform :)

har du gjort dina egna länge?

Svar: Jo jag har gjort mina designer ända sen jag började i stort sätt ^^
yestelle.blogg.se

2013-07-24 @ 10:40:11
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Mikki

sv; Det blev Canon eos 1100d nu till att börja med, så får jag se hur stort mitt intresse blir för det! Ska mest ha den till att fota händelser att bevara som minnen!:)

och nr 3 är verkligen jättefina, letade efter korallfärgade för ca 1 år sedan, men hittade inga.. Har ett par grå/rosa, så funderar stark på att också köpa dom!

2013-07-24 @ 10:58:08
URL: http://www.mikkis.blogg.se
Postat av: linah

älskar ditt linne!

Svar: Awie tack så mycket! Har fått det av min pojkvän ♡
yestelle.blogg.se

2013-07-25 @ 15:25:16
URL: http://broownskin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback