På en uteservering

Ännu en underbar sommardag har gått och jag kom nyss hem från några mysiga timmar med familjen på restaurang TC's uteservering. Jag är så sjukt glad att man ätnligen kan sitta ute på kvällen utan att behöva ha dunjackan på sig haha ^^
 
Tidigare idag var jag och gänget (⟵episkt ord) på bettnäs och stektes bland alla andra sol-desperata norrlänningar. Vi hade en awesome dag med massa beachvolley, beachkäk, solning och bad (men inte för lilla jag som har nytagit naveln). Just nu känns det väldigt jobbigt med navelpiercingen eftersom jag är lite handikappad, inget badande, inte för mycket solande och alla omkring mig som är vana att bokstavligt talat kasta omkring mig måste nu vara lite mer försiktiga. Men men, det ser i alla fall bra ut, ingen infektion och jag behöver inte ens nått plåster längre!! 
 
 Jag idag, redo för middag med familjen ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback