Nya planer

Jag och några av mina grymma vänner har pratat om att åka och tälta någonstans mitt ute i en öde skog. Snart känner vi att det är dags att ta tag i våra planer och ikväll ska vi träffas för att sätta datum, tid, plats, packningslistor och såntdär. Jag är extremt taggad och det kommer bli hur mysigt som helst! Senaste gången jag var och tältade var när klassen skulle på en expeditionsresa som slutade med att vi fick paddla fyra timmar i ösregn och hälften av oss blev sjuka dagen efter... Förhoppningsvis blir den här resan bättre & istället för att lyssna på när våra lärare pratar om jord, kommer vi sitta framför en eld och berätta skräckhistorier ^^ Bilderna är från we ♡ it
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback