Mot gymmet

 
Strax är det dags för mig att ta moppen till gymmet för att äntligen få träna för första gången på över en vecka! Jag hade aldrig trott att jag faktiskt skulle sakna iksu (gymmet jag tränar på) så mycket som jag gjorde i Turkiet. Men redan första dagen pirrade det i kroppen och allt jag ville var att träna bort min jetlag, haha. Man skulle väl kunna säga att jag är en liten människa fylld med energi så det räcker för tre till. Därför är jag extremt taggad på att  äntligen få ta ut en del av energin på något jag tycker om igen! 
 
Ha en bra dag tills vi syns igen här på bloggen ^^


Postat av: Anonym

superfin blogg! bloglovinbyte?

Svar: Visst, du har en superfin blogg så självklart ^^
Säg bara vilket nummer du har när du följer mig så gör jag detsamma!
yestelle.blogg.se

2013-07-11 @ 11:49:24
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se/
Postat av: fellemunk

snygg bild!

Svar: Tack så mycket!! ^^
yestelle.blogg.se

2013-07-11 @ 12:59:12
URL: http://www.fellemunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback