Lämna boet?

Hej & godmorgom på alla glada!
 
Ny dag och nya möjligheter, som man säger & idag lever jag verkligen efter det mottot. Jag vaknade extra tidigt för att hinna åka iväg och ta upp min träning som det minst sagt har varit lite sisådär med under min förkylning. Men nu är det dags igen! Efter det har jag jobbat och äntligen blivit klar med lite tråkigt datajobb som har legat och väntat på att bli klart i vad som känns som en evighet. Känner mig duktig som redan har hunnit göra bort det, innan klockan tolv till och med. Nu ska jag se till att fortsätta i samma tempo och städa som en glaning inför en visning på huset. Att vi verkligen ska flytta har jag där emot svårt att tro, I love my home ♡
 
 
 Förutom mitt hus toppar dom här tre självklart listan, vet ni vart dom kommer ifrån?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback