I morgon bär det av

Jag kan inte förstå att jag åker iväg imorgon. Det känns sjukt overkligt att det redan är den andra juli! Är det bara jag som inte hunnit uppfatta att högsommaren är här? Hur som helst är jag grymt taggad på turkietresan. Som jag skrivit tidigare bär det av till Alanya, en stad som jag redan besökt fem gånger under min tid här på jorden. 
 
Så nu sitter jag här och försöker komma på allt jag ska packa ner i resväskan medans jag målar naglarna, dator, ipad, hörlurar, kläder, smycken, skor, pengar och plattången... Listan känns orimligt lång just nu, kommer få kämpa för att inte packa resväskan sprängfull. Man vill ju kunna shoppa en aning, eh ganska mycket, där borta också ^^
 
Snart är naglarna fixade. Valigtvis gör jag dom i sista sekunden, vilket resulterar i att dom kletar av sig på allt och alla. Haha, but not this time!


Postat av: Sara - Hold on be strong

Underbara färger på nagellacken :D

Svar: Ja visst är det! Jag älskar dom, de är mina favoiter ^^
yestelle.blogg.se

2013-07-11 @ 01:15:09
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback