Hemma innan gryningen

 
Efter en dag på stan tillsammans med världens finaste Filip & sen en spelkväll med tha gang är det ganska skönt att vara hemma och få lägga sig innnan klockan ett. Vanligtvis, sen sommarlovet börjat brukar jag aldrig lägga mig i sängen innan klockan två och det är inte längre onormalt beteende att komma hem vid halv fyra på morgonen. Tur att jag har fina föräldrar som litar på mig och allt såntdär. Nu ska jag försöka lägga ner datorn och faktiskt somna i tid också, så jag inte sitter och kollar youtubevideos halva natten. Kan ju inte bara vara jag som vänt på dygnet och kommer få ganska stora problem när skolan börjar igen, eller?
 
Gossi nassi alla fina ❤- Arkivbild från Turkiet 2013



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback