Efter ett besök i himlen

Nu sitter jag äntligen här på en solstol i Alanya, Turkiet. Som jag har längtat och väntat och vridit mig fram och tillbaka under den åtta timmars långa resan med både flyg och buss. Men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Att ta steget ut ur flygplanet och känna den varma lufen slås mot en är en känsla som är nästintill obeskrivligt härlig. Jag hoppas mina fina läsare har det bra i Sverige medans jag kommer ligga på stranden med en smoothie i handen (ehöhö, det rimmade) och som jag har skrivit tidigare lovar jag er minst ett tidsintällt inlägg per dag + ett och annat "live inlägg" direkt från Turkiets stränder när internetet tillåter mig det.
 
 
Några bilder från flygningen ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback