Back in Sweden

Hej alla fina!
 
Hoppas ni har haft en underbar vecka medans jag har legat och varit allmänt schteek framför poolen i Alanya senaste veckan. Nu är jag i alla fall tillbaka, och förutom det jag materiella ting jag kammat hem ( och som har gjort resväskan ca 5 kilo tyngre på vägen tillbaka) är även datorn fylld med x antal bilder som för alltid kommer föreviga den här resan. Jag spenderade ungefär 89% av flygresans fyra timmar med att redigera bilder, (Ja jag är en osocial jävel) så här kommer vad som troligtvis är början på en hel drös av semesterfoton ^^
 
 
Alaaddin beach, alanya 2013


Postat av: Anonym

fin bild!

Svar: Tack så mycket! Vad roligt ^^
yestelle.blogg.se

2013-07-11 @ 03:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback