Vänner för alltid

Idag börjar skolan "på riktigt". Jag ska träffa "den andra hälften" av klassen EK1C & EK1D. Tillsammans ska vi ha våra första lektioner med stora gruppen på 30 ungdommar i samma ålder som mig. Det känns lite sjukt, att jag aldrig mer kommer åka till bräntis och träffa mina gamla klasskompisar. Fast det här kommer bli bra, förhoppningsvis kommer vi bli en sån där tajt klass där alla är som en liten familj (på 30 pers haha). Lycka till idag å se till att vara lika awesome som alltid! ♡
 
Arkivbild på mig och lillen från Turkietresan 2013


Postat av: L i s a L i n d q u i s t

Du är så söt så jag smälter! :D

Svar: Nämen gud, tack så mycket! ♡
yestelle.blogg.se

2013-08-26 @ 17:47:31
URL: http://lisalindquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback