Utan utrymme...

Så blev det stopp. Ett litet meddelande har aldrig varit så jobbigt att få som det som dykte upp på skärmen av min älskade lilla macbook idag. Startskivan är full... Det kan troligtvis bero på mina ca 20 tusen bilder som ligger och tar plats i datorn. Nu är det bara att sätta sig ner och rensa ut. Önska mig lycka till!
 
Lånade en bild från we ♡ it, finns ju tydligen inte ens plats för en enda till bild i macen >.<


Postat av: frida

ååh vad jobbigt! Blev så för mig ofta förut, men fixade en extern hårddisk så när det blev full så förde jag bara över så att jag slapp rensa :)

sv: Inte en aning om vad han är för ras. En blandning av ganska mycket skulle jag tro :)

2013-08-28 @ 18:29:54
URL: http://fridahagstrom.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ÅH, THAT PROBLEME. Har samma, får rensa min macbook dag ut och dag in känns det som. Lägger över allt på hårddisk, men man vill ändå spara så mycket som möjligt på macen.. :]

sv: Men shit tack :]] Jotack, jag hade det rätt så underbart kan jag lova!
Jag redigerar allt jag lägger upp på bloggen i Photoshop, medans det jag lägger upp på instagram redigerar i olika appar. Mer än så säger jag tyvärr inte (är så hemlig som möjligt, för att hålla mitt så personligt som möjligt) :] Kram!!

2013-08-29 @ 13:55:10
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback