Thanks papi ♡

 
Dont blame me for late night blogging! Det är faktiskt min första lediga dag på 10 dagar och jag har inte varit hemma i mer än en timme sen jag vaknade. Större delen av dagen glassade jag på en brygga i solen med jordens härligaste folk. Jag älskar stugor, det är alltid så mysigt! Man badar, grillar, lyssnar på skön musik å bara njuter av livet tillsammans, och precis så var det hos Kevin idag.
 
Självklart är det inte det enda jag har hunnit med #effektivkvinna! Gympass, 3,7 kilometer i spåren med min älskling, studsmattehäng hos Bange, en kvällstur till Ica, tankat moppen, varit på stan å köpt nya converse och klippt mig hos frissan kan man också checka av från listan idag. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback