Sista dagen som säljare

Äntligen är det söndag, äntligen är det sista dagen jag behöver stiga upp innan åtta innan skolan börjar, äntligen är det sista dagen jag måste stå och vara jättetrevlig mot sura gubbar och gummor, äntligen är det sista dagen på Nolia. Missförstå mig fel, eller vad man nu brukar säga. Det har varit jättespännande att stå på Nolia som utställare. Jag har träffat massvis med fantastiska människor jag aldrig hade mött annars och jag har lärt mig så sjukt mycket! Men det ska ändå bli otroligt skönt att inte behöva stå och lyssna på när canal Digitalmänniskorna dampar lös på sina bläckpennor och att slippa höra ordet "kontaktsmuts" en gång i kvarten... Heaven im coming, haha ^^
 
 
Arkivbild från Turkiet, Alanya 2013



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback