Scary Movie 5

Nu var det ju inte meningen att jag skulle sitta framför datorn och glo på film hela dagen. Egentligen var det här min "duktiga dag", jag åkte iväg till gymmet direkt efter skolan och sen hade jag planerat att städa hela min väning. Det gick väll sådär när Viktor fick reda på att jag var inne på facebook...
 
Det hela slutade med att båda två satt framför våra datorer hemma hos sig och såg på scary movie 5. Det kanske låter som en sjukt konstig grej men det var rätt kul i alla fall. Det hemska är att jag typ blev rädd för den. Och för er som undrar varför det är konstigt är svaret: Det är en komedi... Eh ja, nog skrivet om det. Kan rekommendera er att se den, muy bra movie! Även fast det var bland det konstigaste jag sett på länge ⚆⚇⚆
 
 


Postat av: Alice

sv: ja :D
yees den är ny, kom upp igår! tacktack :D

2013-08-26 @ 17:21:05
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Nelly Lindström

Sv; Visst är den! Tröjan har jag lånat av en kompis, så den är gammal, vet därför inte om det finns kvar, men den är ifrån Cubus :)

2013-08-26 @ 17:25:08
URL: http://nellylindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback