Redo för en ny start

 
Nu är jag officiellt tillbaka på bloggen igen. Som jag skrev kom jag hem till Umeå tidigt igår morse. Efter det var jag med tjejerna hela dagen & med Filip under kvällen, busy busy. Gud vad jag har saknat mina fina vänner under dom tre dagarna jag spenderade i Sthlm. Just därför känns det helt okej att vara hemma igen, även om Umeå välkommnar mig med spöregn och höstkyla.. 
 
Men det kanske är sånt väder det ska vara, om två dagar börjar ju höstterminen, och mitt första år på gymnasiet! Bara att förbereda sig på kyligare dagar och en hel del förändring, hejdå sommaren ♡


Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Visst!? Är sååå nöjd med mina köp och har redan börjat spana in nästa shoppingtur på samma hemsida, roligaprylar.se. LOVE IT! Och du, om mina apor försvinner... GRRRR... I KNOW WHERE TO FIND YOU! ;)

2013-08-17 @ 16:17:05
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback