Provar på dans

Snart åker jag, Malin och Agnes iväg på balettakademiens prova på dag här i Umeå. Förhoppningsvis blir det en sjukt grym dag med massa härlig dans. Jag har dansat sen jag var tre så jag har väll redan provat på det mesta antar jag, men idag blir det lite balett, modernt och Musikal... Det ska minst sagtbli spännande eftersom jag inte dansat dom stilarna sen jag var typ 7? Nu när höstterminens danslektioner börjar kommer jag och Malin hänga i dom lite mera fartfyllda dancehall salarna. Checka in videon för att se vad jag menar!
 
 
 
 
 
 


Postat av: linah

åå, dedär är dancehall :)
skitkul, dansat de i 10 år!

2013-08-27 @ 00:47:12
URL: http://broownskin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback