Ingenting kan stoppa mig

"Tar inte nånting förgivet, även de kommande åren ser ut som blomstrande tider, för dina tonårsidoler. Glad att ni stod vid min sida, även på låga nivåer. Fatta att ni gjorde skillnad, hoppas ni kommer ihåg det" -Maskinen
 
För er som inte förstod något av vad jag skrev här ovanför, var det en del av en låttext, skriven av Sveriges troligaste bästa band, Maskinen. Självklart finns det någon mening med varför jag la upp den nu *djup som jag är, host host*. Nämen jag faktiskt sjukt tacksam för alla mina vänner, är så himla glad att jag har er och vill bara säga det. Tänk va livet skulle va utan er, ni finns alltid där ^^


Postat av: carola

sv - haha,har faktiskt ingen aning vad det var för sort..men det var riktigt små! haha.

sjukt snygga shorts förresten! :)

Svar: Haha okey, tack så mycket!! :D
yestelle.blogg.se

2013-08-09 @ 11:52:03
URL: http://wecountingstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback