Hur man gör en fake navelpiercing

 
 
Det fanns många om och men innan jag tog min navelpiercing. En fråga som jag vet att många blivande navelpiercingägare ställer sig är, "kommer det passa mig?". Självklart ville jag också veta svaret på den frågan och därför gjorde jag en navelpiercing på "låtsas" för att prova innan. Så dagen innan jag tog min piercing gjorde jag den här videon till er läsare för att ni också ska kunna ta del, prova och överraska vänner och föräldrar med en egen fake piercing ^^


Postat av: Johanna - A dream as model ♥

tack för tipset :D

2013-08-08 @ 22:09:18
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Erik

fan va nice mage du har!
runkade utlösning till den nyss! :)

2015-04-25 @ 13:20:27
Postat av: kruja.gov.al

Very well done and wriyten my friend!
I started blogging verry recently and observed that lot of bloggers merely rehash old ideas
but addd very little of value. It's fantastic to redad an informative write-up of some true
value to myself and your other followers.
It is actually onn my list of factors I need to replicate as a new blogger.
Audience engagemenbt and material valu are king.


Some wonderful suggestions; you've most certainly managed to
get on myy list of people to watch!

Carry on the fantastic work!
All the best,
Ericha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback