Hemma från en natt i det vilda

Arkivbild från turkiet 2013
 
Igårkväll åkte jag och grabbarna iväg till klabböle, tältade, grillade korv och hade det allmänt asbra. Som enda tjej i gänget blev jag väll offret för en del hemskheter, tvingad att knacka på ett övergivet hus, skrämd x antal gånger och fick höra alldeles för många penisskämt på en och samma kväll.. Men det är sånt man får ta när man umgås med pojkar antar jag, men va gör det, i love them any how!
 
Tack vare någon slags bergselefant (det lät som det!) som stod och skrek en bit från våra tält vaknade vi ändå relativt tidigt med tanke på att vi gick och la oss vid halv tre, så jag han hem innan lunch och efter det har jag varit på Nolia med pappa. Imorn är the day of the days liksom, noliaförsäljning 4 the win!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback