Första dagen på gymnasiet

 
Så var den stora dagen avklarad. Första dagen på gymnasiet är liksom en rätt stor grej, så jag kan faktiskt erkänna att jag var nervös innan jag åkte iväg mot draggen i morse. Tack och lov blev det mindre jobbigt när jag fick reda på att tre stycken från min gamla skola ska gå i min klass "andra hälft". ( Jag förstår inte själv det där med hälftar, men tydligen är det typ som om dom går i min klass, har lektioner med mig och så...)
 
Dagen blev mycket mindre lidsam än jag förväntat och efter att ha träffat massa nya människor som jag numera ska kalla mina klasskompisar, känner jag mig faktiskt taggad på skolan! 
 
Hoppas alla läsare som också börjar skolan i veckan får det minst lika bra och glöm inte, det är normalt att vara nervös som en kär liten vän brukar säga till mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback