Back to school tag

 
Jo jag vet, jag är lite efter. Nästan hela första veckan har gått, men jag har fått många förfrågningar på om jag kan göra ett "back to school" inlägg där jag svarar på frågorna, så här kommer dom! Bättre sent än aldrig ^^
 
Vilken klass ska du börja?
-Jag har börjat ettan på gymnasiet, Ekonomiprogrammet såklart!
Vilken dag börjar du?
-Jag började i måndags (19/8)
Hade du läxor över sommaren?
-Nej? Har nån det? I så fall lider jag med denna stackars människa!
Vad ska du ha på dig första dan i skolan?
-Jag hade Holliserjeans, en svart peplum top & vita converse om jag inte minns helt fel ^^
Vad är stressigast med skolan?
-Allt plugg. Jag är en sån där människa som inte kan ta skolan med en nypa salt. Jag måste göra mitt absolut bästa, annars blir jag inte nöjd med mig själv.
Längtar du till skolan?
-Innan vi började var jag otroligt nervös men samtidigt skulle det bli så himla spännande med nya klassen så jag måste nog svara både och.
Vad längtar du mest efter?
- Jag längtar mest efter att lära känna alla nya människor i min fina lilla klass ♥
Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
-Fixa? Helt ärligt fixar jag inte så mycket inför skolan.. Kanske en ny väska?
I vilken klass började du sminka dig till skolan?
-Hm.. Bra fråga, jag sminkar mig faktiskt inte så mycket men jag började väll prova mig fram i slutet av åttan tror jag. Sen använder jag inte smink alltid nu heller. #proudnatural
Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
-Min älskade Mangohandväska kommer helt klart användas mest!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback